2013年10月2日星期三

Kiloo 呀~張紙我睇緊ga!!!






















Kiloo成日襯我用緊電腦睇緊文件既時候跳上黎騷擾我...
就係咁啦~就係咁啦~
明明我睇緊千色店有咩優惠~佢就跳上黎坐係張紙度 =.=
明明我用緊電腦~佢就跳上黎踩幾腳 =.='''






















講開又講~禽日放假諗住食餐好~出旺角街市買海鮮~
點知真係海鮮價~突然貴得離譜~
以後都唔會咁蠢~紅日去買海鮮~
諗住平平地試下第一水大閘蟹~
呢隻45蚊大閘蟹~有牌寫明太湖蟹~
細細隻~有羔~但唔多~又唔夠甘香~
下次試大隻D再報告~


沒有留言:

發佈留言