2012年12月1日星期六

Kiloo大個仔啦

死啦死啦~ Kiloo大個仔啦~
開始日日天光叫~周圍疴尿~
鍾意成日痴住我~好多野講~又嗲到暈...






















事源有日跟同事說起"唉~呢排好唔夠訓呀"
同事問"點解呀?"
我答"Kiloo日日天光都叫~叫到我醒!!!"
同事話"你死啦~ Kiloo 應該係發情期啦, 遲D亂疴尿你就死~"
我"@.@III...唔係呀fa~"






















點知當日放工回家放Kiloo 出籠佢就係地下疴尿~
Oh no... 點算呀~我原本想等Kiloo 一歲大生長好才Desex~
 怎料現在7個月大就發情了...
仔呀...你人細鬼大呀...

沒有留言:

發佈留言