2013年11月18日星期一

Kiloo VS Unoo

之前都提過Jerry  papa想買多隻貓貓陪Kiloo~
於是出了魚街逛逛~
給他看見了一隻一直喜歡的藍貓~
但無奈是男孩~同我預期中要女孩子有出入~
最終還是被Jerry papa雙眼發光的眼神打動了~
於是Unoo就成為我家的一份子~

開頭真係好驚Kiloo會唔開心~
又驚兩個男仔相處不來~會打架~
好彩最終兩個都好好脾氣~
兩兄弟你追我我追你~

當獅子遇上豹Take one之星你兩巴 


當Kiloo遇上Unoo take two 之踢出擂台

不過好容易見到兩隻貓性格好大分別~
Kiloo唔鍾意痴人~要私人空間~文靜~好有性格~慢條斯理~
但Unoo好鍾意痴人~好嗲~鍾意坐係你隻腳上面要你摸~好動~運動神經超好~跑得快跳得高~

好了~我家已經有了兩個寶貝~
我最愛他們了~
希望兩個都健健康康~開開心心~


沒有留言:

發佈留言